مناقصه

مناقصه شماره 03-1400 مربوط به انتخاب پیمانکار ارسال مرسولات پستی

تاریخ : 00/02/01

با سلام،

      احتراماً این شرکت در نظر دارد نسبت به انتخاب پیمانکار مجرب و واجد شرایط جهت ارسال مرسوله های پستی خود شامل انواع رک ، سرور ، دستگاه های کارتخوان اعم از نو ،مستعمل و تعمیری ، انواع کارتهای پارسیان ، رول دستگاههای کارتخوان، ترازو و صندوق فروشگاهی و ... بعلاوه سایر مکاتبات  ، ارسال و تحویل آنها به شعب بانک پارسیان ، مشتریان کارفرما ، نمایندگی و شعب کارفرما ، شرکت های پارسیان کیش و سایر موسسات طرف مرسوله و مکاتبه در سرتاسر کشورمطابق با شرایط زیر و RFP پیوست اقدام نماید. لذا مقتضی است قیمت پیشنهادی خود را مطابق با فرم پیشنهاد قیمت به همراه سایر مدارک درخواستی در سه پاکت جداگانه به شرح زیر بصورت در بسته حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 14:00) شنبه مورخ 1400/02/11 به آدرس: بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، واحد 3  آقای فراهانی تحویل داده  و رسید آن را دریافت نمایید.

* پاکت الف: شامل چک صیادی  معتبر به مبلغ   3،500،000،00 ریال بابت شرکت در مناقصه
* پاکت ب: شامل مدارک مورد نیاز طبق معیارهای ارزیابی و سایر مدارک مورد نیاز طبق RFP، همچنین تصویر مهر و امضا شده کلیه اسناد مناقصه ، اساسنامه شرکت ، خلاصه ای از رزومه کاری .
* پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست

لازم به ذکر می باشد:

* جهت کسب اطلاعات تکمیلی با شماه تلفن 22661777 داخلی 3104 آقای لگزیان تماس حاصل فرمایید . 

* جمع آوری و تحویل مرسولات کارفرما طبق زمانبندی از پیش تعیین شده . (مطابق با ترانزیت تایم اعلامی، تهران در همان روز و شهرستان 48 ساعت)

* جمع آوری مرسولات در سطح استان تهران . ( در حال حاضر شامل آدرس های : 3 دفتر در شهرک صنعتی پرند ، 2 دفتر در خیابان نلسون ماندلا ، میدان آرژانتین ، شهرک اکباتان ، شهرک استقلال ، خیابان مطهری ، میرداماد و تهرانپارس می باشد . )

* امکان انجام امور مربوط به ارسال و ارسال محموله ها در ایام تعطیل و زمان غیر اداری را دارا باشد .

* تخلیه و بارگیری تمامی مرسولات به عهده پیمانکار می باشد و پیمانکار موطف است نسبت به تحویل مرسولات در محل دفتر گیرنده اقدام نماید.

* تحویل کلیه مرسولات و محموله های ارسالی به تمامی گیرندگان می بایست حداکثر تا ساعت 12:00 بر اساس زمان بندی مشخص تحویل گردد .

* مرجوع نمودن مرسوله هایی که به هر دلیلی به گیرنده تحویل نگردیده است .

* دریافت مرسولات از نمایندگی و شعب کارفرما و شعب بانک پارسیان در سراسر کشور و ارسال آن بصورت پسکرایه به مقصد مورد نظر کارفرما در کشور.

* استقرار دائمی نماینده پیمانکار جهت انجام مفاد موضوع قرارداد ( نصب یک دستگاه باسکول دیجیتال و کلیه ملزومات مورد نیاز ) در محل اعلامی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ، می بایست کلیه مراحل صدور بارنامه ، بسته بندی مرسولات ، تجمیع ( تمامی مرسولات ارسالی به یک مقصد در قالب یک بارنامه صادر ) توزین و آماده سازی ، پاسخگویی و رهگیری مرسولات و کلیه مراحل ارسال تا تحویل مرسولات را عهده دار باشد .

* تحویل کلیه مرسولات ارسالی به استان تهران حداکثر ظرف مدت 24 ساعت و شهرستانها  48 ساعت انجام پذیرد .

* کلیه رسید های اخذ شده می بایست با تاریخ ، ساعت ، نام و نام خانوادگی و امضاء شخص تحویل گیرنده و ممهور به مهر موسسه تحویل گیرنده باشد ( رسید دیحیتال فاقد اعتبار می باشد ) ، که تمامی رسید های ماخوذه می بایست بصورت روزانه در سیستم بارگذاری و پنل دسترسی را در اختیار شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و نمایندگان ایشان قرار دهد .

* عدم واگذاری بخشی یا تمام موضوع قرارداد به شخص ، شرکت ، سازمان دولتی و خصوصی .

* در صورت نیاز کارفرما تعداد مراجعه روزانه به صورت چند نوبت از سوی پیمانکار الزامی می باشد .

* بیمه نمودن کلیه محمولات ارسالی کارفرما مطابق ارزشی اعلامی از طرف شرکت تجارت الکترونیک پارسیان

پیمانکار تمامی محموله های و مرسوله های ارسالی از طرف کارفرما را می بایست با بسته بندی استاندارد حمل و توزیع نماید ، بطوریکه به محموله ها و مرسوله های ارسالی هیچ گونه آسیبی وارد نشود .

* در صورت نیاز به انجام بسته بندی مرسولات از سوی پیمانکار ، این امر با هماهنگی کارفرما صورت خواهد پذیرفت و هزینه آن در قالب صورتحساب جداگانه با تایید ناظر قرارداد قابل پرداخت است .

* پیمانکار می بایست راساً نسبت به پیگیری امورات بیمه اقدام نمایید و هزینه خسارت وارده را فوراً واریز نماید .

* پیمانکار متعهد می گردد مشخصات کامل نمایندگی های خود را در تمامی شهر های کشور شامل نام و نام خانوادگی ، کد پستی و نشانی به شرکت اعلام نماید .

 * انجام روش اجرایی توزیع و تدوین مرسولات می بایست بر اساس دستورالعمل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان انجام پذیرد .

 *ارائه اصل رسید بارنامه های ماخوذه به کارفرما جهت تسویه صورتحساب های مالی الزامی می باشد .

* امکان استفاده از تسهیلاتی شامل ارسال مرسولات بصورت ماشینی ( فارغ از اوزان مرسولات ) به مقاصد استان تهران و البرز ارائه نماید .

* در صورت درخواست پیمانکار، 25 درصد از مبلغ کل قرارداد به عنوان پیش پرداخت در قبال دریافت ضمانتنامه بانکی معتبر به همان مبلغ به پیمانکار پرداخت می‌گردد. ضمانتنامه مذکور پس از تحویل/ انجام کامل موضوع قرارداد و تایید ناظر قرارداد به پیمانکار مسترد خواهد شد.
* پرداخت کلیه مالیات‌های ناشی از قرارداد (به استثناء مالیات بر ارزش افزوده) بعهده پیمانکار می‌باشد و در اجرای ماده 38 قانون تامیـن اجتمـاعی از ناخـالص هر پرداختی به پیمانکار 7/8 درصـد به عنوان سپـرده بیمـه کسـر و نزد کارفرما نگهداری می‌شود. بدیهی است آزادسازی سپرده حق بیمه  منوط به اخذ مفاصا حساب تامین اجتماعی توسط پیمانکار و ارائه آن به کارفرما خواهد بود.
* ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی، ( با اعتبار 3 ماهه و قابل تمدید)، چک بانکی تضمینی در وجه شرکت و یا واریز وجه به شماره حساب 6-69609-2 (شماره شبای IR34.0540.1001.8102.0069.6090.06) به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نزد بانک پارسیان شعبه مسجد جامع کد 1059 می باشد. به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپرده‌های کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
* پیش از انعقاد قرارداد، شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10% قیمت پیشنهادی بابت حسن و انجام تعهدات می‌باشد.
* شرکت در رد و پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می‌باشد.

* به پیشنهادهای فاقد امضاء ، مشروط ، مبهم ، مخدوش ترتیب اثر داده نخواهد شد .

* شرکت برنده مناقصه اجازه واگذاری تمام و یا قسمتی از موضوع معامله را بدون موافقت کتبی شرکت به دیگری ندارد.
* به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هر گونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
* برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می‌بایست مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی‌گردد.
* در صورتـی که برنـده مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپـرده او ضبط و با نفر دوم برنـده، معامله انجام می‌شود و سپرده برنده دوم مناقصه نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت حسن و انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.

* چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می‌باشد.
* هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد در بسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت 
( پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره 03-1400 مربوط به انتخاب پیمانکار ارسال مرسولات پستی )